“Met zoveel mogelijk inbreng van nabestaanden probeer ik een afscheid heel persoonlijk te maken.”

Ben van Limpt

Register Uitvaartverzorger Bladel en de Kempen

“Naast empathie en inlevingsvermogen moet een uitvaartverzorger ook beschikken over organisatorische kwaliteiten. Een beetje mensenkennis is daarbij vaak ook handig; niet altijd heeft elk familielid dezelfde wensen met betrekking tot de uitvaart. Ik vind het fijn dat we mensen kunnen helpen die net een dierbare hebben verloren. Het is niet makkelijk om bij dit verdriet ook zelf nog de regie te moeten voeren van een afscheid. Daar help ik graag bij. Wel probeer ik de nabestaanden zoveel mogelijk te betrekken in de voorbereidingen en de uitvoering van de dienst. Zo dragen zij ook bij aan een mooi en persoonlijk afscheid, zonder de zorgen over de gehele organisatie.”

Contact

Ervaringen van nabestaanden

Netjes verzorgd

Alles was netjes verzorgd.
Ook goed naar onze wensen geluisterd.

Anoniem
november 2020

Goed verzorgd

De dienst was goed verzorgd.

Anoniem
december 2020

Volle tevredenheid

Alles is naar volle tevredenheid uitgevoerd.

Anoniem
januari 2020

Relaxt, vlot, accuraat

Relaxte manier van werken.
To the point, vlot en accuraat.

Complimenten aan de heer Ben van Limpt

Anoniem
februari 2020

Heel goed geholpen

Wij zijn heel goed geholpen door Ben.
Super bedankt.

Geen op- of aanmerkingen. Het was allemaal goed gegaan.

Anoniem
maart 2020

Super bedankt!

Wij zijn net als bij ons pap in mei 2014 zeer tevreden.
Niets op aan te merken.
Ben, Ine en Tonnie hebben ons prima bijgestaan. Wij kijken er tevreden op terug.
Super bedankt!

Anoniem
mei 2020

Zeer tevreden

Zeer tevreden, goed begeleid en altijd bereikbaar voor beantwoorden van vragen. Alle wensen rondom crematie werden ingewilligd.

Wij zijn super tevreden over de geboden service en begeleiding.
Bedankt allemaal.

Anoniem
juni 2020

Stuur hier uw ervaring in

We vinden het fijn om te horen of we u goed hebben geholpen maar zeker ook waar we mogelijke verbeterpunten hebben. Hieronder kunt u uw ervaringen kwijt, indien nodig zullen wij hierover nog even contact opnemen. Alvast hartelijk bedankt voor uw reactie.